!!! ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για όλες τις παραγγελίες !!! 210 8618434

Αθλητικά Παπούτσια για Τρέξιμο. Πως να επιλέξω; Οδηγός Αγοράς

Αθλητικά Παπούτσια για Τρέξιμο. Πως να επιλέξω; Οδηγός Αγοράς                                                                                  

Αναρωτιέσαι ποιά είναι τα κατάλληλα Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο; Θέλεις να απολαύσεις προπονήσεις υψηλών επιδόσεων βασισμένες σε απόλυτη άνεση, ανατομική στήριξη και απορρόφηση από κραδασμούς;

Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι, τότε συνέχισε να διαβάζεις καθώς θα μάθεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν αγοράσεις Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο. Παρακάτω αναλύουμε τα βασικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να γνωρίζεις πριν καταλήξεις στην επιλογή σου.

Μήκος Παπουτσιού – Μέγεθος : Η επιλογή του σωστού παπουτσιού που θα εφαρμόζει τέλεια στο πόδι είναι το πιο σημαντικό. Τα σωστά Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο θα πρέπει να δίνουν την αίσθηση ότι αποτελούν φυσική προέκταση του σώματός σου. Αν επιλέξεις μικρότερο μέγεθος από αυτό που πρέπει, θα το καταλάβεις τις πρώτες μέρες αφού εκτός από την δυσφορία που θα νοιώθεις στον τρέξιμο μπορεί να εμφανιστούν πρηξίματα και μελανιές. Σε περίπτωση που επαναλαμβανόμενα φορά μικρότερο νούμερο θα δημιουργηθούν η λεγόμενη κάλοι στα πόδια. Αντίθετα αν επιλέξεις μεγαλύτερο νούμερο από αυτό που πρέπει το πόδι σου θα γλιστράει, δεν θα έχεις καλά κρατήματα και απορρόφηση κραδασμών. Όταν επιλέγεις Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο να αφήνεις ένα μέγιστο κενό 0,5 cm μεταξύ του παπουτσιού και του μεγαλύτερου δαχτύλου σου! Σε αντίθεση με το Περπάτημα στο Τρέξιμο προτείνεται η εφαρμογή να είναι κανονική προς στενή.

Τύπος Καμάρας – Τρόπος Τρεξίματος: Η ανατομία των ποδιών σου και ο τρόπος που τρέχεις πρέπει να επηρεάζουν σημαντικά την επιλογή σου για καλύτερη αίσθηση και αποφυγή τραυματισμών. Ανάλογα τον τύπο Καμάρας του Πέλματος σου (Χαμηλή , Μεσαία ή Υψηλή) προτείνεται διαφορετικός τύπος παπουτσιών. Αντίστοιχα ανάλογα με τον τρόπο που τρέχεις ανήκεις σε διαφορετικό τύπου Τρεξίματος- Πρηνισμού (Ουδέτερος Πρηνισμός, Υποπρηνισμός , Υπερπρηνισμός).

Βάρος:  Τα περισσότερα Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο είναι πολύ ελαφριά. Τα περισσότερα Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο είναι πολύ ελαφριά. Αν το σκεφτείτε είναι λογικό αφού όσο πιο ελαφρύ είναι, τόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση θα έχεις. Αυτό ισχύει περισσότερα για αγώνες ταχύτητας ή μικρές αποστάσεις. Αν όμως θέλεις να τρέξεις σε μεγάλες αποστάσεις η extra αντικραδασμική προστασία, σταθερότητα υπερέχει και κατά συνέπεια ένα λίγο πιο βαρύ παπούτσι, είναι καλύτερη επιλογή.

Drop: είναι η διαφορά ύψους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους της ενδιάμεσης σόλας. Με άλλα λόγια όσο πιο επίπεδο είναι ένα παπούτσι (ακουμπάει στο έδαφος) σε όλο του το μήκος τόσο πιο μικρό Drop ή Offset ή Ηeel Τo Τoe Drop έχει. Αντίθετα όσο πιο μεγάλη είναι η κλίση του μπροστινού μέρος από το πίσω τόσο πιο μεγάλο Drop έχει ένα παπούτσι. Η πλειοψηφία των Αθλητικών Παπουτσιών για τρέξιμο έχουν drop από 8mm έως 12mm, ενώ λιγότερα drop 6mm. Τέλος κάποια παπούτσια τρεξίματος μπορεί να έχουν Drop ακόμα και 0mm - σε αυτή την κατηγορία ανήκουν συνήθως τα πιο μίνιμαλ σχέδια. 

Αντικραδασμική Προστασία - Πρόσφυση: Πριν αγοράσεις Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο θα πρέπει να σκεφτείς για ποιο λόγο το θέλεις κυρίως.

> Σε μια χαλαρή βόλτα μέχρι 5κ προτείνουμε να επιλέξεις ένα Αθλητικό Παπούτσι με ένα μεσαίο βαθμό αντικραδασμικής προστασίας.
> Σε μια βόλτα μεγαλύτερη από 5κ προτείνουμε να επιλέξεις ένα Αθλητικό Παπούτσι με υψηλό βαθμό αντικραδασμικής προστασίας.
> Για τους αγώνες ή τις προπονήσεις ταχύτητας, είναι προτιμότερο ένα πιο ελαφρύ παπούτσι με μικρότερη αντικραδασμική προστασία. Τα ίσια παπούτσια αγώνων με χαμηλό Drop μπορούν να προσφέρουν στον δρομέα άριστη αίσθηση του ταρτάν.
> Αν πρόκειται να τρέξεις σε ανώμαλο δρόμο - βουνό θα πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη σημασία στην πρόσφυση του παπουτσιού ώστε να μη γλιστράει η εξωτερική σόλα στην επιφάνεια που τρέχεις.
 

Επιφάνειες Τρεξίματος

> Για τρέξιμο στην άσφαλτο
Για τους δρομείς της παρέας που διανύουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις, το κορυφαίο ζευγάρι αθλητικών αδιαμφισβήτητα συνδυάζει άνεση, αντοχή και εκρηκτική επιστροφή ενέργειας.

> Για τρέξιμο στο βουνό
Απολαμβάνεις το τρέξιμο σε ανώμαλο δρόμο; Τότε να πρέπει να γνωρίζεις πως το “stack height” καθορίζει καταλυτικά την επιλογή παπουτσιού, εφόσον η ποσότητα του υλικού κάτω από το πέλμα είναι απαραίτητο να προσφέρει την απόλυτη προστασία εκτός δρόμου! Σε αντίθεση με τους runners της ασφάλτου, οι λάτρεις του ορεινού running προτιμούν trail running shoes με έξτρα στήριξη για ολισθηρές και ανώμαλες επιφάνειες με πέτρες ή λάσπη. Τα καλύτερα αθλητικά παπούτσια για trail outdoors είναι εκείνα που συνδυάζουν ευρύ forefoot (σημείο κοντά στα δάχτυλα), ελαφρύ υλικό και προστασία από κραδασμούς.

> Για τρέξιμο σε τάπητα
Πριν καταλήξουμε στα ιδανικά παπούτσια που ενδείκνυνται για προπονήσεις σε τάπητα (σκληρά γήπεδα, χωμάτινα γήπεδα, γήπεδα με φυσικό χόρτο) πρέπει να αναλογιστούμε τo εύρος της ανάγκης την οποία προορίζονται να καλύψουν.Αν αναζητάς παπούτσια τένις ή παπούτσια ποδοσφαίρου, δηλαδή παπούτσια για απαιτητικά αθλήματα που συνεπάγονται πλάγια βήματα και σπριντς, η κατάλληλη επιλογή για εσένα εντοπίζεται σε παπούτσια για τρέξιμο σε τάπητα με υψηλή ικανότητα απορρόφησης κραδασμών, ισχυρό κράτημα για τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και ευρεία επιφάνεια καουτσούκ που θα σε αποτρέψει από την ολίσθηση.

Τip 1: Προτείνουμε αν δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάσεις το παπούτσι πριν το αγοράσεις να διαβάζεις τις αξιολογήσεις του καθώς σου δίνουν μια εικόνα.

Tip 2: Πάντα να δοκιμάζεις τα καινούργια σου παπούτσια το βράδυ. Κατά την διάρκεια της ημέρας τα πόδια σου πρήζονται οπότε μπορεί να επιλέξεις λάθος νούμερο. Προτείνουμε λοιπόν αφού αγοράσεις ένα Αθλητικό Παπούτσι από ένα κατάστημα το πρωί - μεσημέρι να το δοκιμάσεις και το βράδυ στο σπίτι για να βεβαιωθείς ότι είναι το σωστό νούμερο.

Αθλητικά παπούτσια για Περπάτημα ή Τρέξιμο; Τι να επιλέξω;

Τα περισσότερα Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο κάνουν και για περπάτημα.  Οι τεχνολογίες που διαθέτουν ( ενδιάμεση σόλα από τζελ, αφρό μνήμης ή μονάδα Air) μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία σου και στο περπάτημα. Παρόλο που ο ρυθμός βαδίσματος , η ταχύτητα και η αντικραδασμική υποστήριξη είναι διαφορετική ένα Αθλητικό Παπούτσι για Τρέξιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα για περπάτημα. Τα περισσότερα παπούτσια είναι σχεδιασμένα για να σε βοηθούν να κινείσαι ασταμάτητα και θα σου προσφέρουν ό,τι χρειάζεσαι σε κάθε βήμα και σε κάθε χιλιόμετρο της διαδρομής σου.

Πότε πρέπει να αγοράσετε ένα καινούριο Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο;

Βάση μελετών πρέπει να αντικαθιστάς τα Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο κάθε 500 έως 700 χιλιόμετρα. Αυτό είναι περίπου κάθε 6 μήνες αν περπατάς γύρω στα 40 λεπτά την ημέρα. Οι περισσότεροι ωστόσο δεν μετρούν τα χιλιόμετρα που κάνουν όποτε εναλλακτικά μπορείς να δεις το Αθλητικό Παπούτσι σου για σημάδια φθοράς στην σόλα. Επιπρόσθετα αν έχει χαθεί το αρχικό σχήμα του παπουτσιού και έχει πάρει την κλίση του ποδιού σου είναι ώρα να αντικαταστήσεις τα αθλητικά σου παπούτσια.

Ανακάλυψε λοιπόν τα Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο ή Γυναικεία Αθλητικά Παπούτσια για τρέξιμο  που σου ταιριάζουν και…σπάσε κάθε προσωπικό σου ρεκόρ!