!!! ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για όλες τις παραγγελίες !!! 210 8618434

Πως μπορώ να τροποποιήσω κάποια από τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να τροποποιήσετε ΜΟΝΟ τον κωδικό πρόσβασης σας αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας μεταβείτε  στην επιλογή " Ρυθμίσεις Λογαριασμού".  Σε περίπτωση που επιθυμείτε οποιαδήποτε άλλη αλλαγή παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πως μπορώ να δω την παραγγελία που έχω υποβάλλει;

Για να δείτε την παραγγελία που έχετε υποβάλλει απλά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην 1η επιλογή "Ιστορικό Παραγγελιών". Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο κατάστημα μας.

Πως μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;

Ο τρόπος και η διαδικασία είναι πολύ απλή. Διαλέξτε το  επιθυμητό προϊόν, επιλέξτε το μέγεθος που επιθυμείτε (εάν υπάρχει η επιλογή) και πατήστε το κουμπί Αγορά. Το προϊόν πλέον έχει προστεθεί στο καλάθι αγορών σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε τώρα είναι να μεταβείτε εκεί για να ολοκληρώσετε με επιτυχία την αγορά σας.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Ναι φυσικά και μπορείτε να την παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα. Υποβάλλετε την παραγγελία σας με την επιλογή Παραλαβή Από το Κατάστημα και αναμέντεται ενημέρωση μέσω mail ότι το προιόν σας είναι έτοιμο για παραλαβή. Αν δεν περάσετε από το κατάστημα στις επόμενες 5 μέρες η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

Πόσες μέρες θα κάνω να παραλάβω την παραγγελία μου;

Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε για εσάς την αρτιότερη, ταχύτερη, ασφαλέστερη και εντός των προσυμφωνημένων χρονικών παράδοση των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. H εταιρεία Delikaris Sport συνεργάζεται με την Speedex η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα σας το συντομότερο δυνατό.

Αν μας καλέσετε μέχρι τις 14:00 τηλεφωνικώς στο 210-8618434 επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας.
Αν υποβάλετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικώς λόγω του ότι υπάρχει σειρά προτεραιότητας επεξεργάζεται σε 1-2 μέρες.
Από την μέρα της αποστολής της παραγγελίας σας, υπολογίστε να παραλάβετε σε 1-3 εργάσιμες ανάλογα την περιοχή σας αλλά και τον φόρτο εργασίας της μεταφορικής εταιρίας.
Αν τώρα βιάζεστε να την παραλάβετε απλά κάντε μας ένα τηλέφωνο και θα την προωθήσουμε πιο γρήγορα.

Ποιό είναι το κόστος της αποστολής;

  • Για παραγγελίες άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  • Για παραγγελίες κάτω από 50€ η χρέωση είναι 3€.
  • Η αντικαταβολή σε κάθε περίπτωση χρεώνετε με 2€.

Ποιά είναι η πολιτική που ακολουθείται σχετικά με τις τιμές;

Όλες οι τιμές των προϊόντων μας είναι υπολογισμένες σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ. Το ποσό του ΦΠΑ υποδεικνύεται κατά την διαδικασία της πληρωμής. Τα μεταφορικά έξοδα δεν περιλαμβάνονται στην τιμή. Το κατάστημα Delikaris Sport διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές των προϊόντων της ανά πάσα στιγμή χωρίς να υπάρξει ειδοποίηση. Βέβαια σε περίπτωση τροποποίησης της τιμής οι πελάτες πάντα τιμολογούνται με την τιμή που ισχύει τη στιγμή της παραγγελίας.

Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες με το Site;

Οι τιμές στο Φυσικό κατάστημα δεν είναι ίδιες με αυτές στο E-Shop. Γι'αυτο τον λόγο σας προτείνουμε πριν περάσετε από το κατάστημα να έχετε ακολουθήσει ένας από τους 2 παρακάτω τρόπους.

 Τηλεφωνική Κράτηση. Θα πρέπει να μας καλέσετε τηλεφωνικά, να επιβεβαιώσουμε με το τμήμα αποθήκης την διαθεσιμότητα και να κρατήσουμε το προιόν ώστε να περάσετε. Η διαδικασία της επιβεβαίωσης γίνεται άμεσα. Στην περίπτωση επιλογής αυτού του τρόπου παραλαβής θα πρέπει να μας καλείται ΜΟΝΟ την μέρα που θέλετε να περάσετε. Η τηλεφωνική κράτηση είναι για παραλαβή ΜΟΝΟ την ίδια μέρα. Αν δεν περάσετε από το κατάστημα την ίδια μέρα η κράτησή σας ακυρώνεται.

Ηλεκτρονική Παραγγελία με την Επιλογή Παραλαβή από το κάστημα. Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας αναμένεται να λάβετε σχετικό mail όπου θα σας επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να παραλάβει και μπορείτε να περάσετε.  Η ηλεκτρονική παραγγελία με την επιλογή Παραλαβή από το Κατάστημα παραμένει δεσμευμένη στο κατάστημα μέχρι 5 μέρες. Αν δεν περάσετε από το κατάστημα στις επόμενες 5 μέρες η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

Να τονίσουμε εδώ ότι ούτε η τηλεφωνική κράτηση ούτε η ηλεκτρονική παραγγελία με την επιλογή της παραλαβής από το κατάστημα είναι δεσμευτική. Όταν περάσετε από το κατάστημα αν δείτε ότι δεν σας ικανοποιεί το προιόν που έχετε επιλέξει ακυρώνουμε την παραγγελία.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Στο κατάστημα μας μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας με τέσσερις τρόπους:


1.Με την πιστωτική σας κάρτα .Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την τράπεζα Alpha Bank και τα προσωπικά σας δεδομένα είναι άκρως κρυπτογραφημένα και απολύτως ασφαλή.

2.Με Paypal. Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας είναι μέσω του Paypal. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δημιουργία λογαριασμού στο Paypal.

3.Με αντικαταβολή. Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα μπορείτε να πληρώσετε το διανομέα κατά την παράδοση του δέματος.

4. Με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης μόλις υποβάλλετε την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 210-8618434 για να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα ΠΡΙΝ κάνετε την κατάθεση.

Ποιο τρόπο πληρωμής μας προτείνετε;

Ο πιο ασφαλής και γρήγορος τρόπος πληρωμής είναι μέσω του Paypal. Σε αυτήν τη περίπτωση δεν χρειάζεται να πληκτρολογήσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας πουθενά. Απλά συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο Paypal και με ένα κλικ ολοκληρώνετε την παραγγελίας σας. Μπορείτε φυσικά να επιλέξετε και την πληρωμή με Πιστωτική - Χρεωστική Κάρτα. Αν τώρα δεν είστε εξοικειωμένοι με τους παραπάνω τρόπους μπορείτε να επιλέξετε πληρωμή με Τραπεζική Κατάθεσή ή Αντικαταβολή.

Ποιος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος πληρωμής;

Όλοι οι τρόποι πληρωμής είναι ασφαλής λόγω του πρωτοκόλλου κρυπτογράφησης SSL. Σε περίπτωση όμως που δεν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας με πιστωτική κάρτα υπάρχει και η δυνατότητα της αντικαταβολής. Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρησιμοποιείται καθόλου πιστωτική κάρτα και πληρώνετε κατά την παράδοση με μετρητά.

Τα προσωπικά μου στοιχεία είναι ασφαλή;

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας ώστε τα προσωπικά σας στοιχεία να μην κινδυνεύουν. Τα στοιχεία της κάρτας σας είναι άκρως κρυπτογραφημένα και καθόλη την διάρκεια της συναλλαγής δεν αποθηκεύονται  πουθενά. Μείνετε ήσυχοι λοιπόν και πραγματοποιείστε χωρίς φόβο τις αγορές σας.

Ποιοι είναι οι όροι που πρέπει να πληρούνται ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν;

1.Μας ενημερώνετε άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή είτε μέσω mail είτε τηλεφωνικά. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.

2.Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.

3.Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.

Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής σας.

Ποιο είναι το κόστος της αλλαγής - επιστροφής;

Κατά την διαδικασία της αλλαγής επιβαρυνόμαστε τα έξοδα επιστροφής, ενώ εσείς τα έξοδα επαναποστολής που είναι 5€.
Κατά την διαδικασία της επιστροφής χρημάτων σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής και επιστροφής. Η επιστροφή χρήματων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε σε 10 - 15 εργάσιμες ημέρες.

Ποιόν επιβαρύνουν τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής;

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για ένα προϊόν τα έξοδα  αλλαγής - επιστροφής τα επιβαρύνεστε εσείς.

Συγκεκριμένα σε περίπτωση αλλαγής επιβαρύνεστε 5€ κατά την αποστολή του νέου προιόντος..
Κατά την διαδικασία της επιστροφής σας επιστρέφουμε την αξία των προιόντων της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής και επιστροφής.
Η επιστροφή χρήματων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε σε 10 - 15 εργάσιμες ημέρες.

Αν τώρα το αίτημα αλλαγής αφορά σε λάθος του καταστήματος μας (αποστολή λάθος νούμερο) τα έξοδα αποστολής θα είναι όλα δικά μας. Για να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες αλλαγής σας συστήνουμε να συμβουλευτείτε το Μεγεθολόγιό μας.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος;

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής  ή επιστροφής του προϊόντος με κάποιο άλλο σε περίπτωση που το νούμερο δεν είναι το σωστό ή επειδή αλλάξατε γνώμη. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει  να τηρηθούν οι όροι επιστροφής.

Γίνονται παραδόσεις εκτός Ελλάδας;

Προς το παρόν η εταιρεία Delikaris Sport πραγματοποιεί παραδόσεις μόνο εντός Ελλάδας.

Έχω το δικαίωμα να ανοίξω το δέμα πριν υπογράψω ότι παρέλαβα το δέμα από τον διανομέα;

Όχι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ

Αν δεν μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε σε αυτή τη σελίδα, επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας.