Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε για εσάς την αρτιότερη, ταχύτερη, ασ&phiphi;αλέστερη και εντός των προσυμφωνημένων χρονικών παράδοση των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. H εταιρεία Delikaris Sport συνεργάζεται με την Speedex η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα σας το συντομότερο δυνατό.
Αν μας καλέσετε μέχρι τις 14:00 τηλεφωνικώς στο 210-8618434 επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας. Επόμενη εργάσιμη λοιπόν παραλαμβάνετε αν είστε Αττική ή σε μεγάλες χερσαίες πόλεις. Αν υποβάλετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικώς λόγω του ότι υπάρχει σειρά προτεραιότητας επεξεργάζεται την επόμενη μέρα και θέλει 2-3 εργάσιμες μέχρι να φτάσει σε εσάς. Αν τώρα βιάζεστε να την παραλάβετε απλά κάντε μας ένα τηλέφωνο και θα την προωθήσουμε πιο γρήγορα.
Κόστος
Για παραγγελίες άνω των 70€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για παραγγελίες κάτω από 70€ η χρέωση είναι 3€. Η αντικαταβολή σε κάθε περίπτωση χρεώνετε με 2€.
Σε περιπτώσεις που το βάρος του δέματος υπερβαίνει το κανονικό (3 kg και κάτω) και η πρόσβαση στο επιθυμητό μέρος παράδοσης είναι δύσκολή το κόστος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
Σε περίπτωση που το δέμα σας είναι υπέρβαρο ή το κόστος των προϊόντων σας υπερβαίνει τα 150€ υπάρχει το ενδεχόμενο να σας ζητήσουμε να προχωρήσετε σε τραπεζική κατάθεση μέρους ή όλου του ποσού.
Χρόνος Παράδοσης
Η παράδοση των προϊόντων που είναι άμεσα διαθέσιμα διαρκεί 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Η διανομή των προϊόντων γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 09:00 έως 18:00.Οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν λόγω απεργιών ή δυσμενών καιρικών συνθηκών ή εάν η επιθυμητή τοποθεσία είναι απομονωμένη.
Παραλαβή Προϊόντος
Αν τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό που μας έχετε υποδείξει αλλά δεν υπάρχει κάποιο άτομο να παραλάβει το δέμα τότε ο διανομέας θα αφήσει ένα σημείωμα που θα σας προτρέπει να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία. Αν δεν υπάρξει ειδοποίηση μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες μέρες το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα μας.
Σας προτείνουμε για να αποφευχθεί η παραπάνω κατάσταση να επιλέγεται διευθύνσεις όπου πάντα θα υπάρχει κάποιος να παραλάβει το δέμα (π.χ. εργασιακός χώρος).
Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.
>> Κατά την διαδικασία της αλλαγής επιβαρυνόμαστε τα έξοδα επιστροφής, ενώ εσείς τα έξοδα επαναποστολής που είναι 5€.
>> Κατά την διαδικασία της επιστροφής χρημάτων σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής και επιστροφής. Η επιστροφή χρήματων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μιάς εβδομάδας.
Για να αποφύγετε την πιθανότητα λάθους παραγγελίας σας προτείνουμε να συμβουλευθείτε το Μεγεθολόγιο μας ή να μας καλέσετε.
Για την διαδικασία της αλλαγής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
Στέλνετε το δέμα ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ πίσω σε εμάς ΜΟΝΟ με την Speedex. Συγκεκριμένα καλείται στο 8011100011 και τους αναφέρεται ότι θέλετε να κάνετε μια επιστροφή με χρέωση παραλάπτη στον κωδικό 151864.
Αυτό ήταν!!! Από εκεί και πέρα δρομολογούμε εμείς την διαδικασία.
Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:
Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.
Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής - αλλαγής σας.
Αν τώρα το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ'ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.
O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.